Hyvä sisäilma tuo hotelliin viihtyisyyttä ja turvallisuutta

Kimmo Häyrinen

Centro hotel Turussa voi hengähtää huoletta, sillä hyvästä sisäilmasta pidetään huolta.

Centro hotel Turussa tulijoita tervehditään lämpimästi ja matkailija voi heittäytyä lomailemaan. Ammattitaitoinen asiakaspalvelu huolehtii viihtyvyydestä ja vierailu rullaa omaa rentouttavaa rytmiään.

Hotellin toimitusjohtaja Ilkka Koivurinta toteaa kuluneen korona-ajan olleen hotelleille suuren epävarmuuden aikaa, mutta nyt tilanne on lupaava.

“Ihmiset uskaltavat jälleen nauttia matkailusta. Hotelleihin hakeudutaan taas vilkkaasti ja arjesta pääsee helposti pienelle tauolle.”

Entä kuinka paljon asiakkaat miettivät terveysturvallisuutta? Vieläkö ilmateitse leviävät infektiot pelottaa?

“Centrossa asiakkaat saavat erinomaisen ja turvallisen asiakaskokemuksen myös hyvän sisäilman näkökulmasta. Aamiaistilassa ja eri kerroksissa sijaitsevat UniqAirin ilmanpuhdistimet ovat pitäneet huolta hyvästä sisäilman laadusta jo useamman vuoden, Koivurinta sanoo.”

Hyvä sisäilma on luonnollisen puhdasta

UniqAirin aktiivihiilisuodatus yhdistettynä EPA/HEPA-hiukkassuodatukseen on turvallinen ja toimintavarma menetelmä. Laitteet eivät tuota terveydelle haitallisia puhdistusprosessin sivutuotteita kuten esimerkiksi otsonia.

Koivurinta kertoo päätyneensä UniqAiriin myös oman kokemuksensa perusteella: hän oli huomannut laitteita kuntosalilla, jossa käy asiakkaana. Koivurinta otti yhteyttä alueen asiantuntijaan Samuli Valvistoon ja pian laitteet olivatkin jo paikoillaan.

“Ilmanpuhdistimet ovat meille todella vaivattomia ja kaikki toimii hyvin.”

Koivurinta kertoo asiakkaiden tutkailevan UniqAireja kiinnostuneina. Laitteiden tarroissa informoidaan, että ne huolehtivat sisäilman turvallisuudesta ja teho on tieteellisillä tutkimuksilla todennettu.

Huojentaako tämä tieto asiakkaita?

“Kyllä, ehdottomasti. Asiakkaat ovat tyytyväisiä, että kiinnitämme huomiota sisäilmaan. Ja bonuksena: ilma tuntuu raikkaalta ja voimakkaat tuoksut katoavat erittäin tehokkaasti.”